2013年8月24日 星期六

When I was your man - Bruno Mars 中英歌詞




When I was your man_Bruno Mars
Same bed, but it feels just a little bit bigger now
同樣的床,我現在感到有點大
Our song on the radio, but it don't sound the same
電台播著我們的歌,但起來已經不一樣
When our friends talk about you all that it does is just tear me down
當朋友提及你,那一切就像要把我撕裂一樣
Cause my heart breaks a little when I hear your name
因為我聽到你的名子,我心碎了
And it all just sound like uh, uh, uh
這一切聽起來就像

Hmmm too young, too dumb to realize
當時我太年輕,太遲鈍使得我無法了解
That I should have bought you flowers and held your hand
我應該帶朵花給你,應該牽起你的手
Should have gave you all my hours when I had the chance
在我還有機會的時候,應該給妳我全部的時間
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
帶你去每一個派對,因為你想要的就只是跳隻舞
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man.
寶貝你現在跳舞,不過只是你是跟別人跳

My pride, my ego, my needs and my selfish ways
我的自尊,我的自負,我的需求,我的自私
Caused a good strong woman like you to walk out my life
導致像你這麼堅強的女生,都離我而去
Now I never, never get to clean up the mess I made
我無法去補充那些我造成的錯誤
And it haunts me every time I close my eyes
這一切總在我每一次閉上眼睛時纏繞著我
It all just sounds like uh, uh, uh, uh
這一切聽起來像

Too young, too dumb to realize
當時我太年輕,太遲鈍,使用我無法了解
That I should have bought you flowers and held your hand
我應該帶朵花給你,並且牽起你的手
Should have gave all my hours when I had the chance
在我還有機會的時候,應該給妳我全部的時間
Take you to every party cause all you wanted to do was dance
帶你去每一個派對,因為你想要的就只是跳隻舞
Now my baby is dancing, but she's dancing with another man.
寶貝你現在跳著舞,不過是跟另一個人

Although it hurts I'll be the first to say that I was wrong
雖然傷害已經造爭,我將第一個去說我錯了
Oh, I know I'm probably much too late
我知道可能已經太晚
To try and apologize for my mistakes
嘗試去對我的錯來說抱歉
But I just want you to know
但我只想讓你知道
I hope he buys you flowers, I hope he holds your hand
我希望他能為你買花,我希望他能牽起你的收
Give you all his hours when he has the chance
在他有機會的時候給你所有的時間
Take you to every party cause I remember how much you loved to dance
帶你去每一個派對,因為我記得你是多麼喜歡跳舞
Do all the things I should have done when I was your man!
Do all the things I should have done when I was your man!
做當初那些我應該做的事

沒有留言:

張貼留言